onsdag 14. desember 2011

Pepperkakehus

Sjefen i huset (sønnen altså) har i flere dager mast om at vi må sette sammen pepperkakehuset som vi kjøpte. Jepp.....


Han skulle få pynte det akkurat som han ville...
Det ble litt sprøyting med melis.... så måtte mor ta over...


Noen få nonstop....


En værhane....

Så var han ferdig.... 


Ja ja, vi har iallefall gjort det.
Skulle liksom ha litt bomull til snø , så hadde vi skjult litt av sukker-limet :)

...men så var vi vist tom for det... kanskje i morgen...

Det har iallefall blitt pepperkakehus m/skigard..:))))


Juletrærne har datteren min laget på skolen for mange mange år siden.
Koselig å hente frem hver jul :)

Denne kom i posten for noen dager siden.
Jeg var så heldig å være en av vinnerene i give away hos En Vintage Drøm



Gleder meg til jeg skal få pyntet med den. 
Tusen takk :)))

Jeg har også fått ny følger, velkommen skal du være.

Det er bare helt utrolig hvor glad jeg blir for hver eneste følger, hver eneste kommentar og besøk.

Ønsker alle en fin kveld og førjulstid.
En STOR KLEM til dere alle
:)

4 kommentarer:

  1. Herlig pepperkakehus. Håper jeg også får satt av tid til "husbygging" før klokkene ringer julen inn.

    SvarSlett
  2. Wow, pepperkakehus med skigard, det er ikke dårlig ;o) Kjempefint! Og så skjønne juletrær datteren har laget <3 Gratulerer med den flotte premien, gleder meg til å se hvordan du pynter med den. Ønsker deg og dine en fiin torsdag! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Fineste pepperkakehus...og med skigard...ikke alle har det!
    Njut av kvelden.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Hei :))
    Måtte bare innom for å takkefor de koslige kommentarene dine...gleder meg:)
    Og her fant jeg et flott pepperkakehus! Flinke har dere vært:)skigarden passet også så fint:)
    Gratulerer med presangen du fikk fra vintage drøm:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...