fredag 9. desember 2011

Godt det er helg

Dette ble en rimelig heftig uke. Jobb mandag, over 60 mil i bil tirsdag, retur på onsdag/natt til torsdag og jobb torsdag og fredag.

Derfor ser det heller ikke ut som om det nærmer seg jul her i huset nei... men skal få gjort masse i helgen. Ikke ofte jeg gleder meg til å ta frem vaskebøtta, men det gjør jeg virkelig nå. I morgen er det full rulle med vasking og så skal vi få pynta litt. ÅÅÅÅååå jeg gleder meg.

..............men nå slenger jeg bena i sofaen

Litt snacks... :)


Ett glass vin...

Nå skal jeg ikke akkurat skryte på meg at jeg er så flink til å ta bilder, men kan jo bare sånn nevne at disse bildene over var tatt med mobil :))))

Er utrolig glad for alle de hyggelige kommentarene deres. 
Ønsker også velkommen til ny følger :)

Jeg har vært sånn kjapt innom til noen av dere, men kommer tilbake for å kommentere :)  ...dere er jo så flinke og gir så masse inspirasjon.


STOR KLEM TIL DERE ALLE


1 kommentar:

  1. Det hørtes ut som en rimelig travel uke, da er det jammen godt å slenge seg på sofaen...

    God 3. helg i advent.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...