søndag 4. desember 2011

Jippi...tidsklemma

......da ble jeg brått angrepet av tidsklemma :)

Inn i mellom har jeg til og med fått kjøpt mange julegaver.

Går det virkelig an å gå rundt å shoppe og ikke komme hjem med noen ting og tang til seg selv?


Disse to søte nissene stod på -nille. Er helt sikker på at de ropte på meg så jeg måtte bare ha de med hjem.



...og så denne engelen da, som står å holder på en due.
Sukk
Er bare helt nydelig.


Nå skal jeg ha meg en laaaaang tur rundt i blogg-land.

Tusen takk for mange fine kommentarer.

...og ett JIPPIIIIII til. Jeg vant nemmelig i give away til En Vintage Drøm
                   
En koselig kveld til alle :)

Klem

8 kommentarer:

  1. Søte nisser som fikk et nytt hjem! Og engelen...så søt! Ikke stress, jula kommer iallefall....
    Ønsker deg en fortsatt god 2. søndag i advent.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Har også det med at ting roper etter meg i butikkene. Er ikke bare å gå videre da :)
    Flott blogg du har. Vi sees :)

    SvarSlett
  3. Nydelig engel!! Koselig å være på handel. Spesiellt når enn blir ropt på i ny og ne c",)

    Klem anna

    SvarSlett
  4. Ja, jeg vet at det er lett å glemme seg selv i shoppingen, hi hi, men jeg synes det er aller best å handle til huset og til andre!

    Selv kom jeg kjem fra London med flest gaver til barn og barnebarn og et par topper og parfyme til meg selv...
    Men nissen husker på meg - ettersom jeg har vært så snill i år mener jeg ^^

    Ha en fin uke da, klem fra Lillian :)

    SvarSlett
  5. Hei Nydelige tingdu kom hjem med!...og kransen på veggen likte jeg veldig godt:)
    Gratulerer med premie:))
    Og en god mandag:))

    SvarSlett
  6. Tusen takk for utrolig hyggelig kommentar hos meg. Veldig koselig og det gjør meg glad. Hyggelig innlegg hos deg i dag. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  7. Tidsklemma kommer vi nok ikke helt unna, og da må vi jo få kjøpe oss noen skatter innimellom da ;o) Kjempefine nisser og engelen er helt nyydelig <3 Så koselig at du fant frem til meg for da oppdaget jo jeg denne fine bloggen også. Gleder meg til å følge deg videre! Klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...