mandag 5. november 2012

Vinneren...


Vinneren 
ble

Inger Marie med den fantastisk flotte bloggen 
Når jeg har tid og anledning til en runde i blogg-land 
er dette en av bloggene jeg alltid må innom.
Den er inspirerende og har noen fantastisk flotte bilder.
Er alltid lunt og koselig og stikke innom bloggen din Inger Marie :)


Gå inn på http://decir.no/
og velg deg ett skjerf til en verdi av kr 199,-
Send meg så en mail på lindakr@online.no
med adressen din og hvilke skjerf du vil ha :)

Gratulerer :)

Ønsker alle en fin kveld og super uke :)

2 kommentarer:

  1. Åååå..så gøy!
    Tusen takk..dette ble jeg kjempeglad for:))
    Så heldig jeg er...de er så nydelige de skjerfene:))

    SvarSlett
  2. Hei...har du slutta å blogge, eller fått deg ny blogg?
    Håper du har det bra, åkke som er.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...