tirsdag 25. oktober 2011

Glad i hjerter...

Skulle bare kjøpe meg en ny eføy i dag. Hadde av en eller annen grunn klart å drukne den jeg hadde!! Skjønner det ikke. Her i dette hjemmet bruker det nemlig å være sånn at det er rett før plantene går til vannkrana selv :-/

På vei gjennom butikken fant jeg jo både det ene og det andre. Typisk! Fant blant annet noen nydelige ting som skal brukes når jeg skal lage juledekorasjoner. Har en eske som jeg bruker å samle ting til juledekorasjoner. DER er det masse fint. Siden den esken står langt inne i boden, sammen med julepynten fra i fjor, har jeg lagt de nye tingene en lur plass. Nå gjenstår det å se om jeg husker hvor den lure plassen er når jeg skal lage juledekorasjon i år.(hi hi)  Høres jeg litt vimsete ut? Neeeeida, sikkert ikke i det hele tatt :-)

Fant dette hjerte
Syns det bare var helt nydelig. Tenkte egentlig å henge det på veggen ute.

Det ble inne i gangen. Tror det begynner å bli litt for kaldt ute til plantene.

Dette var ikke så fint 
så jeg prøvde
hi hi ..rydde litt sko unna så jeg kunne ta større bilde.
Ser nå at jeg skulle ha ryddet vekk jakken min også
PHU litt av hvert å lære ...
men neeei ikke helt fornøyd

NÅ ble jeg skikkelig fornøyd.
Der kan det ligge, godt støttet opp på baksiden og ønske alle som kommer inn
VELKOMMEN
..og akkurat det skal jeg gjøre, finne ett lite velkommen skilt
som også skal få plass på fatet.
:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...