torsdag 29. desember 2011

Late dager

Bare koser oss :))


Samlingen min av engler har økt :))


Nydelige kremmerhus :)

Ny laptop

Ny Nespresso kaffemaskin

MASSE kaffe

Vin

Lysestaker

Hjemmelaget nisse

Kan jo også nevne at sånn FØR jul så fikk jeg flatskjerm.


Jeg sa for en stund siden, at jeg trodde jeg var den eneste på den nordlige halvkule, som ikke hadde flatskjerm (har arvet tv`er etter andre en stund :)
kaffemaskin og laptop(den gamle har ikke funket siden i sommer)
HIMMEL nå har jeg jo alt :))))))))))


Det var så deilig når ho over her :))))  mammaen min ringte, etter at jeg ikke hadde fått tak i familien min på to døgn og fortalte at alt var i orden med dei. Huset stod også :)
Det er sannelig ikke lett å være langt vekke å gå rundt seg selv for en aner ikke hvordan de hadde det.


Når familien min har det bra....og med alle de nye flotte tinga mine...kan en ikkje anna enn å være 
GODT NØGDE :)))))

En stor klem til alle sammen
:)




8 kommentarer:

  1. Sååå heldig du har vært
    ønsker deg en fortsatt fin romjulskveld

    koselig her inne hos deg - legger meg til som følger jeg

    klem anita s

    SvarSlett
  2. So kjempefine kremmerhus :))) Dei likte eg! Og englesamlinga vaks her også til jul ;) Trur eg må seie at eg ikkje ønske meg englar neste jul...he snart ikkje plass til meir ;) Ha ein fortsatt fin kveld! Klem

    SvarSlett
  3. Sååå flott...vikelige flotte gaver:)..bra at alt er godt med familien..stormen har ikke vært nådig...Ønsker deg et godt nytt år og gleder meg til å følge deg videre i bloggland:))

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar. Så morsomt når du skriver at du fikk hetta, he he. Det er er ord som jeg er vandt til å høre når jeg er i Finnmark. Mamma hadde ei venninne som sa det ofte, jeg ser henne for meg, artig dame. Så nydelig bilde av din mor. Min mor hadde også sånn frisyre og kjole. Du, vi har ikke flatskjerm, vurderer å anskaffe, men stresser ikke. Tror nesten jeg må blogge den gamle kassa fra 1999, snart retro, he he. Ha en strålende kveld. Og takk for alle kommentarer i 2011. Det har vært utrolig hyggelig. Klem fra Stilleben

    SvarSlett
  5. En liten svingom innom for å ønske deg alt godt i 2012

    Tusen takk for koselige kommentarer fra deg
    vi høres
    klem anita s

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Vanskelig å lage dekorasjoner? Ja og nei... Selv har jeg trent hver dag i 11 år og må anstrenge meg fremdeles for å dreis på det! Kom på dagskurs hos meg i vinter da vel. Klem og Godt nyttår! Hilsen The Lady of the Woods.

    SvarSlett
  7. Hjertelig takk for besøk hos meg!
    Nydelige kremmerhus...og kjempemange nydelige gaver du har fått til jul...tror ikke du har vært den eneste uten flatskjerm på jord, men du blir nok å merke forskjellen på bildekvaliteten.
    Ønsker deg et innholdsrikt, spennende og godt nyttår...så blogges vi vel?
    Nyttårsklem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Hei igjen..som nyttårshilsen har jeg lagt meg til som følger hos deg....klem igjen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...