fredag 23. desember 2011

GOD JUL

Da har jeg kommet i mål. Her er vasket og pyntet. Har fått laget en litt annerledes juledekorasjon i år. Hvite roser + div:




Her går det for det meste i hvit og sølv i år.




Sjekk det bilde jeg har tatt bilde av...


Denne kjekkasen er pappaen min...og hun der veldig runde greia det er meg :))))

Måtte bare vise det fordi jeg er så glad for at pappaen min kom seg hjem til jul etter å ha blitt lagt inn på sykehus tidligere i uken.


I vår familie mangler vi veldig nære å kjære. 
Selv om vi koser oss med god mat, gaver, pyntet hus og lun stemning så er de vemodig i våre tanker.


Ups!!! Den ene engelen her har vist mistet glorien sin ser jeg nå.
Det må være meg :)))))


Fant denne søte jenta og skøytene på shoppingrunde, de sto der å ropte på meg!!!
Merkelig det der hvor mange ting på butikker bare roper
JUHUUU her er jeg...


Med denne søtnosen til slutt....


vil jeg ønske alle sammen en riktig 
GOD JUL

KLEM

6 kommentarer:

  1. Så godt at faren din kom hjem til jul...hyggelig pyntet.
    Ønsker deg en fredelig og koselig høytid.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Så koselig! Takk for alle gode hilsner i året som har gått <3 Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul! Kos dere og nyt noen late dager ;) Klem Gry

    SvarSlett
  3. Hei! Så mye julete inspirerende å finne på bloggen din! Jeg ønsker deg og dine en fortsatt GOD JUL!

    SvarSlett
  4. Flotte engler og nisser i heimen din! Så godt at faren din kom hjem til jul, ønsker deg en fin julhelg videre!

    klem Anna

    SvarSlett
  5. Hei! Så fine bilder av fint pyntet julehjem! Så koselig. Fint bilde av deg og pappaen din også. Sånne bilder er skatter. Godt at din far kom hjem til jul. Artig at din mor har samme nisse med stige som meg. Jeg liker de nissene utrolig godt. De er så festlige. Ha en fin romjulsdag.

    SvarSlett
  6. Så koselig pynta :) Og godt papsen kom seg hjeim til jul! Håpe du he hatt ei fin julefeiring :)

    Klem frå Sissel

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...