søndag 22. april 2012

Kaffi med noko attåt!


"Vil du komme på kaffi med noko attåt!!!"
 Meldingen tikket inn på tlf i dag formiddag.

Ååå så godt det er å ha sånne venner.
Jeg må bare draes litt i for tiden.
Da er det utrolig godt at noen drar litt i en :)
Får deg til å stoppe litt opp.
Det går mye i pendling, og stress for tiden, men fader så mye jeg får ut av det.
Helt greit å være dønn hakke utslitt hver kveld når enn har det gøy :)


I går fikk jeg også endelig kjøpt meg kaffe til kaffemaskinen min.
Tror det finnes bare en butikk som selger denne kaffen og den ligger i Oslo.


Må si det var litt av en opplevelse å komme inn i den butikken ja....
Vi ble møtt av en herremann i dress som trakk kø-lapp til oss Thi, hi
Her fikk en ikke gå rundt å plukke selv nei...


Her var det personlig service.

Var sånn feeling av luksus...
...og jeg drikker bøttevis med kaffe hver dag...

Konklusjon: Kjekt, men jeg kunne godt ha kjøpt disse kapslene på Rema også jeg :))


Dette fatet har jeg fått!!
Nydelig...Synes det er så herlig med sånne fat som ble brukt da jeg var liten.
Jeg husket at jeg beundret rosemønsteret på dette "i gamle dager".


Jeg har også (endelig) fått beiset kabeltrommelene og noen kasser.
Står spenn klart på terrassen :))

Blir nok blogget om :)

Ønsker alle som stikker innom en fantastisk fin uke.
Klem og ett :)

2 kommentarer:

  1. Så koselig å bli bedt på kaffe, iallefall når du har det så travelt for tiden er det jo godt at noen tenker på deg i din stressa hverdag!
    Kaffe må man "stadig" ha...elsker kaffe. For en sevice du, på den butikken, han fyren har sikkert en flott jobb...hmmm...stå og trekke kølapper, hi, hi.
    Ha ei trivelig ny uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Åååja..gode disse kaffekapslene der:))..godt du trives i din travle hverdag..takk for hyggelige kommentarer hos meg..gleder meg til neste innlegg fra deg:))Fiiin uke til deg:))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...