mandag 2. januar 2012

Hverdag igjen

Etter en deilig juleferie er det deilig å være tilbake til hverdagen.

Synes faktisk at det holdt seg lyst ute litt lenger i dag!! Iallefall så går vi mot lysere tider :))

Vinteren blir iallefall kortere i år siden det ikke har vært så mange kuldegrader og så innmari masse snø som det var i fjor.  

....og JEG er ikke lei meg for det nei...verre er det med lille rusket her som elsker snø :))


..men nå trives vel han uansett vær da!! det er liksom alltid noe å finne på...

Elias funker liksom over alt...



Kaptein går det an å være også :)))


Dyppe tærne i ISKALD SJØ...
( selv om det var vår da)

AAAHH så herlig å tenke på at det nå blir bare lysere og lysere... :))))


Gleder meg :)

Ønsker alle en super kveld :)
Klem





9 kommentarer:

  1. Enig med deg. Syns dagen i går var merkbart lengre, men det er kanskje bare fordi jeg vet at det har snudd! Herlig tid dette, uansett. Det går mot vår! Ha en fin dag, Linda!

    SvarSlett
  2. Hei:)...Deilig at det går mot lysere tider...bare vinden også ville gi seg...nå har det blåst opp igjen her ved kysten...godt jeg kan trekke inn i bloggverden:))

    SvarSlett
  3. Godt nytt år!
    Nå går det vitterlig mot lysere tider...gledes!!!
    Fine bilder du deler...fineste kvelden ønskes deg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Gort nyttår, Linda!
    Flotte bilder og det at vi går mot lysare tider er godt å tenke på. I dag er det skikkelig grått og vått men pyttpytt eg skal klare og kose meg innandørs :)

    Ha ein finfin dag! Klem ♥

    SvarSlett
  5. Takk for inspirerende blogging i året som gikk! Lykke til i 2012! Klem fra Kari.

    SvarSlett
  6. Takk for god omtanke...fortsatt god kveld...
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Hei Linda :)

    Ja, jammen e det godt at det nærma seg våren - eg e ikkje gla i januar og februar, så eg lagar vår inne i staden ;)

    Eg har ein pakke med lerkegreiner her som har lyst til å flytte inn til deg - så om du sender meg adressa di på sissel@clear-view.no - så skal eg sende dei til deg ;)

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  8. Hei Linda, koselig du likte kjøkkenet mitt! Det er blitt litt tomt der nå som lys og stæsj er tatt ned!
    Som du sier, nå går det mot lysere tider, i dag er himmelen blå og vi ser sola for første gang - skulle nesten lage til en SOL-fest!!!

    Ser på innlegget over at du skal få lerkegreiner! Verdens heldigste, sukk - de er bare vakre!!!

    Ha en fin torsdag - snart helg,
    Klem fra Lillian ;)

    SvarSlett
  9. Godt nytt år til deg!! Det er deilig at det går mot lysere tider, men jeg krysser likevel fingrene for noen uker med masse snø og skiføre ;o) Ønsker deg en herlig fredag! Klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...