onsdag 11. januar 2012

Det var en gang en nabo

Jeg hadde for noen år siden en fantastisk nabo.
Vi har løst mange "verdensproblem" ved kjøkkenbordet hennes.
Ho bruker å si : Ja ja, veien blir til mens man går.
...og det er vel sånn det er.


Ho har fulgt meg i gode og onde dager og er forsatt venninnen min :))
..og når jeg kommer dit har jeg følelsen av å komme hjem.

Heldig er jeg :)))


I tillegg er ho utrolig flink med interiør.
En gang skal jeg ta med fotoapperatet når jeg drar dit.


Kanskje rekker jeg å ta noen bilder innimellom skravlinga :))))
Denne flotte lysestaken har jeg hatt sykt lyst på i over ett år,
VIPS så fikk jeg den av henne :)

Klem






1 kommentar:

  1. Den var "syykt" fin...kunne også tenkt meg en sånn..lekker!
    God natt til deg...jeg er på tur for å møte Jon Blund...sov bare tre timer sist natt...det er hardt å være på topp!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...