tirsdag 1. november 2011

Kasser

Var så heldig å komme over noen kasser. Kjøpte de på to forskjellige bruktbutikker.
Denne skal jeg bruke til vedkurv. Iallefall foreløpig :-)  Tror ikke den har den opprinnelige formen for det ser ut som om den er bygd om. Jeg syns ikke det gjorde noe.



Krukken med serviett på skal jeg ha til å ha brennbriketter til. Iallfall tanken foreløpig :-)


Fant også denne artige saken her. Den har vært brukt til å importere noe i fra Spania har jeg funnet ut, men hva????

Håper det ikke er noe skumle greier :-))))   

Noen som vet? Fin er den uansett. Er ikke helt sikker enda på hvor den riktige plassen er. Derfor havner den på kjøkkenet, det gjør det meste til jeg endelig har bestemt meg.
 Litt detaljer. Øver og øver på det med å ta bilder. Kommer seg vel.....
..og som dere ser. Stigen er i bruk :-)  Kjekk til å pynte med.

Håper dere får en fin kveld.

1 kommentar:

  1. Heisann!!

    Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!!Hjertelig velkommen som følger håper du vil trives:)

    Flotte saker du har fått tak i....

    Nyt dagen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...