tirsdag 17. januar 2012

Litt mer rosa :)


Jeg har ikke fått nok av rosa :)


Her ventes det virkelig på vår.


Her i hjemmet tror jeg influensaen er på vei inn....
..den har jeg ikke ventet på.
Har ikke vært influensasyk på mange mange år.


Kjøpte jeg meg noen tulipaner også :))

Henrik er heller ikke i form.
Det blir vel kanskje hjemmedag  i morgen sa jeg til han.
Fikk til svar :  Når jeg er syk og du er syk mamma, da må vi hjelpe hverandre.
SMELT!!! 
Jammen har jeg en skikkelig Go`gutt altså :)))

2 kommentarer:

  1. Hei! Gjett om jeg ble glad da jeg så at du hadde lyst til å følge meg videre! Velkommen inn til meg, og jeg håper du vil trives! Gleder meg til å høre fra deg. Klem.

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Får virkelig håpe du ikke blir syk da.
    Det er jo bare såå kjedelig
    Herlig med rosa :)

    Beklager dårlig bilde hos meg
    Vinen er Hexamer Riesling Trocken
    og jeg håper du liker den hvis du prøver den

    god bedring
    klem anita s

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...