tirsdag 15. november 2011

Lotusblomst og sinkhus

Har vært litt rundt om kring i dag også!!!!
Men først på morgenkvisten så ville jeg prøve å strikke flettemønster. Det
har jeg aldri gjort før.

Ble egentlig ganske så fornøyd siden det er første gangen.

Men så......
fant jeg ut at jeg måtte ha meg en luftetur... Nå hadde det kanskje vært bedre for kroppen at jeg gikk meg en tur i litt terreng.... men jeg havnet på senter.....

Har hatt lyst på sinkhus lenge men det har vært vanskelig å få tak i. Fant til slutt ett på Kremmerhuset
Ville egentlig ha ett i sink-farge men de hadde bare hvite. Syns det var kjempefint og blir veldig bra sammen julepynten :-)

Så fant jeg denne :
Den så jeg med en gang ville bli kjempesøt sammen med sink på lysfatet mitt.

Himmel så fornøyd jeg er




Når kjæresten min nå i kveld stikker innom bloggen så tenker ikke han:
Herregud!!!! har nå den forb.....kjærringa vært å kjøpt meir dill og dall....

Neida, han tenker: Å så koselig, kjekt at jeg har en kjærest som vil gjøre det litt ekstra koselig til jeg kommer på besøk neste gang...
Bare sånn at han vet det...

God kveld til alle sammen :-)

2 kommentarer:

  1. Hei hei
    så fint det ble med flette mønster, og kjempefint sinkhus du har kjøpt. Vurdere veldig å kjøpe meg et jeg også.
    Ønsker deg en flott onsdag
    klem fra anita s

    SvarSlett
  2. Herlige dilldall må jeg si!!
    Koselig ble det,,,og kjæresten bare eeelsker det,tenker jeg,hi,hi!
    Koselig du stakk innom meg1
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...