fredag 28. oktober 2011

Om å gi

Jeg prøver så godt jeg kan å si noe pent til andre. Mange mennesker har gode egenskaper og det forteller jeg til dem. Jeg liker også godt å gi kompliment.
Du er så pen i dag, den jakken kler deg, så flink du er. Syns det er utrolig viktig.
Prøver også å si til barna mine at jeg er stolt når de har gjort noe bra eller står på for seg selv eller andre. OG jeg er utrolig stolt over dem. Stolt over de personlige egenskapene og måten de er på.

Jeg får jo dette tilbake også :-)
En dag hadde jeg sminket meg og kledd meg litt penere. Gikk inn på stuen for å gi sønnen min beskjed om at nå var jeg klar. Hvorpå han bare kaster ett kjapt blikk på meg og sier: Mamma nå er jeg stolt av deg.        SMELT  SMELT!!!!!   gjorde godt i sjelen det!!!!    :-)

Liker også å gi. Når jeg har noe å gi av. Derfor er det veldig kjekt når pulsvarmerene mine er blitt populære i omgangskretsen min og mange vil ha.
Det er nesten så jeg ikke klarer å produsere nok.


De minste skal til en liten solstråle på vestlandet.
De store går til moren. En klok, flink, smart solstråle :-)





Der er også ett par til som skal til moren min
en kjempegod mamma :-)

Ønsker alle fine mennesker der ute en god dag.


1 kommentar:

  1. Så snill du er som gir bort nydelige pulsvarmere! Skjønner godt at de er populære!! Ha en fin helg, Linda.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...