fredag 6. april 2012

Candy...

Glimt fra herlige late dager...

På shoppingtur i "Polljen" stod det nydelige Rosa Karameller på disken
og de måtte jeg jo bare kjøpe...
...og tenk da...jeg sa bare at jeg skulle ha fire stk, snur meg og prater og ser meg rundt, for på fagmøbler hadde de en helt fantastisk interiør avdeling. Her kunne jeg virkelig ha gått konkurs.. :)
...snur meg tilbake til disken og sånn fikk jeg dem.
dobbelt glede å få de servert sånn i en pose med kleklype.
Faktisk så fint at jeg ikke har hatt hjerte til å spise dem enda....


....og det er det jo flere grunner til....


Sånn er det å være på late feriedager på vestlandet....
Denne fikk vi servert når vi kom til broren min. Selvfølgelig er det den nydelige svigerinnen min som har stått for kakebakingen...og den var himmelsk....


Dette er noe utrolig flotte mennesker.
 Som har opplevd det verste foreldre kan oppleve. 
Det å miste ett barn...




De ( ehh, tror nok  det er svigerinnen min) som har utrolig øye for detaljer. 
Syns bare den her var helt nydelig...
Så utrolig smart å ha te-poser i en sånn glassurne.


Hele huset er fylt av nydelige detaljer...


Som en sånn skikkelig papparazzi fòr jeg rundt og tok masse bilder :))

...og enda flere detajer...
he he, han er nydelig broren min da!!
Er så utrolig stolt av han, ikke bare er han pen han har 
utrolig mange flotte egenskaper også.
...og så absolutt INGEN detalj.

Etterpå bar turen til mammaen og pappaen min.
Der fikk vi servert deilig saltkjøtt hmmm.

...og sånn skal jeg bare nyte noen dager til...
Blir skikkelig bortskjemt her :))

Klem


4 kommentarer:

  1. Sånn skal det vel være når man er hjemme hos mamman og pappan sin...og bli skikkelig bortskjemt er vel godt! Koselig ser det ut for at du har det iallefall, masse god mat og fine mennesker å omgi seg med er balsam for sjelen...nyt dagene.
    Så ønsker jeg deg en fortsatt god påske selv med snø!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Hei, beklager at det tok tid å komme med på Bloggedamer40+, jeg har vært fraværende på blogg i veldig lang tid! Du er mer enn hjertelig velkommen! Men nå er bloggen åpnet igjen...
    Jeg håper du vil følge min private blogg også!
    Klem, M.
    Ps..jeg har laget litt "reklame" for bloggen din på Bloggedamer40+..ds

    SvarSlett
  3. Hei,
    hvor har du fått tak i glassurnen?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...